شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> درباره ما >
درباره ما
ما یک گروه منسجم و هدفمند با افکار بلند و روزآمد هستیم که به آرمان‎های بلند و متعالی می‌اندیشیم. 
جذب همکاران وهمراهان بی‌شمار و همسو با اهداف موسسه در سراسر جهان یکی از برنامه‎های ماست.
زمینه‎کاری ما متنوع و گسترده است.
 
هدف ما:
کسب موفقیت‎ها و دستاوردهای بزرگ و ارزشمند در عرصه‎های گوناگون فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.
 
ما برآنیم تا چشم اندازی امید بخش در افق آینده همکاری‎ها ترسیم نماییم.
ما به دنبال یک تعریف جدید جامع و فرانگر از نقش مدیریت مشاوره، تعامل و هم‌اندیشی در جامعه بوده و می‌خواهیم سازمانی پویا و اثر‌گذار در داخل و خارج از کشور ایجاد نماییم.
 
موسسه ما بدنبال تعمیم و ترویج فرهنگ، علم، فناوری و توسعه همه جانبه بوده و می‌خواهد بعنوان گروه مشاورین امین در خدمت افراد، گروه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای ملی و بین‌المللی باشد تا فراتر از گدشته زمینه را برای پیشرفت واقعی و خوشبختی ایران عزیز فراهم آورد.
ما طرحی نو در انداخته و بدنبال سهمی هرچند کوچک در ساختن ایرانی آبادتر، آزادتر، عزتمند و سربلندتر و جهانی سرشار از معنویت و صلح و صفا هستیم.
ایجاد دفاتر نمایندگی در سراسر ایران و جهان به منظور تبادل اطلاعات افکار و تجربیات و دسترسی آزاد به فرصت‌ها وشناسایی ایده‎های نو و حمایت از صاحبان آن حرکتی دیگر از این موسسه است.
در همین رهگذر از همه نوآوران، نخبگان، نواندیشان،کارآفرینان، مخترعان، مبتکران و صاحبان فکر، تجربه و سرمایه برای همکاری و عضویت در این موسسه دعوت به همکاری می‌نماییم.
امید است با تعاون و همکاری بتوانیم نقشی زنده و پررنگ از خود به یادگار بگذاریم....
دردنیای امروز که سرعت و ارتباطات و خلاقیت نام گرفته، می بایست فرصت‎ها را غنیمت شمرد و با یک برنامه ریزی مدون و روز آمد، شرکتها و سازمان‎ها را به سمت موفقیت رهنمون ساخت .نظریه موفقیت در محیط سازمانی برای درک انگیزه‎ها،کاربرد و اهمیت زیادی دارد .
نیاز به کسب موفقیت، کوشش وتلاش پویا برای درخشیدن و کسب ارزش‎های لازم در مجموعه است . در این راستا موسسه فرهنگ سازان در نظر دارد با طراحی و ایجاد دفاتر نمایندگی‎های سازمان یافته در داخل و خارج از کشور نسبت به حفظ و ارتقاء ارزش منابع تحت اختیار ودستیابی به اهداف و آرمان‎های متعالی اقدام نماید و این امر را به عنوان یک ضرورت اساسی مد نظر برنامه ریزان و مدیران قرار داده است .
هدف این مجموعه برای ایجاد دفاتر نمایندگی دریک نگاه کلی، پذیرش و اعتقاد به اصل برنامه ریزی کوتاه مد ت، میان مدت و بلند مدت بوده و از این رو ایجاد این دفاتر کوچک را پلی برای رسیدن به قله‎های پیشرفت و پیشبرد اهداف خود می داند.
 
بخشی از این اهداف عبارتند از :
اثر گذاری بر فضای کسب و کاربه منظور حرکت به سوی محیطی پیش برنده 
اثرگداری بر ساختار فرهنگ واقتصاد کشور 
تاکید برشفافیت و عملکرد علمی وحرفه ای در ابعاد منطقه ای، ملی وبین المللی 
ایجاد تشکل‎های منسجم و کارآمد 
 
چرا ارتباط وانگیزش ؟
علت قرار دادن انگیزش و ارتباط دریک بخش به خاطررابطه نزدیک این دو مقوله با یکدیگر است .
بدین معنی که بدون برقراری ارتباط صحیح وکامل، دستیابی به اطلاعاتی که راهگشای تصمیمات و رفتار مدیران و سرپرستان باشد امکان پذیر نخواهد بود. طبعاً ایجاد انگیزه مطلوب و به موقع بدون آگاهی کامل از نیازها، تصورات، انتظارات و واقعیت‎ها امریست محال . 
بنابراین ارتباطات وانگیزش دوابزار مرتبط باهم دردست مدیران وسرپرستان بوده و توان افزایی مجموعه‎ها دررهگذر توجه به این اصل پدید می آید .
اغلب مشکلات به وجود آمده درسازمان‎ها، شرکت‎ها دفاتر و فروشگاه های کوچک وبزرگ و هم دربعد فردی واجتماعی هم دربخش‎های درون و برون سازمانی ناشی ازنبودن یک سیستم ارتباط صحیح، عرضی وطولی درسطوح مختلف سازمان می باشد . گاهی عدم اطلاع رسانی کافی و منسجم باعث زیان سازمان  وکارکنان آن گردیده که آن نیز معلول نا آگاهی متقابل و نقص ارتباط صحیح می باشد .
از سوی دیگر درحیطه مدیریت موسسات بزرگ موفقیت و پیشبرد اهداف بدون ایجاد یک ارتباط صحیح وتنگاتنگ امکان پذیر نخواهد بود.
به عبارت دیگر، اطلاع از خواست ودریافت نظرات کارکنان مشتریان خدمات مدیران مجموعه وانتقال نظریات آنها وبالعکس تنها درسایه یک سیستم ارتباطی صحیح فراگیر و منسجم امکان پذیر خواهد بود. 
اهمیت ارتباط تنها درمسائل درون سازمانی نیست بلکه بر اساس تفکر سیستمی درصورتیکه مدیریت هرسازمان بی خبر از رویداد و عکس العمل‎های محیط بوده و بدون توجه به آن چه دردنیای خارج از سازمان می گذرد اتخاذ نماید، در واقع سازمان متبوع خودش را مبدل به یک سیستم بسته نموده است .
ارتباط، فرآیندی است پویا بر بنای بقاء رشد و تحولات تمام سیستم‎های زنده در سازمان بوده و یکی از وظایف اصلی آن این است که توسط این سیستم انسان با سازمان و نهاد‎های داخل و خارج از خود ارتباط برقرا ر می کند .
ارتباط، تعقیب مبادله اطلاعات و افکار است به منظور تامین وحدت مقاصد و تلاشها ونیز توزیع اطلاعات به منظور هدایت رفتار سازمان و از آنجا که این موسسه مجموعه ای متنوع از ایده‎ها و فعالیت‎ها را شامل گردیده است توجه به این موضوع حائز اهمیت می باشد . 
امروز شبکه یا مدار ارتباطی و اطلاعاتی درمیان شرکت‎های بزرگ جایگاهی مثل مدار الکتریکی یافته است. درهرجا و به هر علت درجریان مدار مذبور اختلاف به وجود آید ارتباط تضعیف یا قطع می شود دراین شرایط کار تفهیم و تفاهم متقابل مشکل می گردد و به همین جهت است که سیستم ارتباطی سازمان‎های بزرگ به سلسله اعصاب بدن انسان تشبیه گردیده است . ایجاد ارتباطات درست و مرتبط با هدف و طبیعت کار سازمان منجر به افزایش سرعت برقراری ارتباط، ازدیاد اطلاعات،تثبیت موقعیت مدیریت و تقویت روحیه ی پرسنلی با قابلیت انعطاف خواهد گردید. از آنجا که این موسسه دارای آرمان‎ها و ایده‎های نوین می باشد می بایست شبکه و کانال ارتباطات، بسیار فراگیر، اساسی و زیر بنایی عمل کرده تا منجر به نتایج روشن گردد.
از طریق ایجاد یک شبکه واطلاع رسانی مادر یا به تعبیری ارتباطات وحدت آفرین می توان به نتایج زیر دست یافت. 
1. روحیات، نیازهای واقعی و خصوصیات کارکنان و مشتریان و مخاطبان را به درستی ارزیابی کرد :
2. به واقعیت بیشتر و ملموس تری درسازمان‎ها وشرکت‎ها دست یافت .
3. نظریات متنوع تری را دراتخاذ تصمیم گیری‎ها لحاظ کرد .
4. تشکیل کارگروه‎های مشترک که به صورت مشاور به بهبود توسعه و کیفیت شرکت‎ها وسازمان‎ها یاری برساند .
5. توان افزایی شرکت‎ها با توجه به ایجاد ارتباطات به وجود آمده و برگزاری دوره‎های تحقیقاتی و مطالعاتی داخلی و خارجی . 
6. تشکیل شورای عالی اطلاع رسانی موسسه به منظور حضور دربازار‎های جهانی
7. تشکلیل کانون تبلیغاتی مشترک به منظور یک سو کردن ارتباط با اهداف موسسه 
8. دراختیار گذاشتن کلیه اطلاعات روز درزمینه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... به مدیران و سرپرستان  جهت افزایش معلومات و اطلاعات و استفاده صحیح از اطلاعات در جهت ارتقاء مجموعه .
9. تعریف مفاهیم کسب و کار و استراتژی سازمانی هدفمند و مشترک با استفاده از ابزاررسانه ای 
10. تعیین چشم اندازی واحد درعرصه اطلاع رسانی با بهره گیری از استانداردهای جهانی و ملی 
11. برنامه ریزی برای سود آوری بیشتر مجموعه با استفاده از شبکه‎های نوین بازار یابی و رسانه ای 
12. آموزش و توسعه مهارت‎های ارتباطات جمعی در لایه‎های سطحی و عمیق فعالیت‎ها به منظور رسیدن به اهداف و آرمان‎ها موسسه 
13. تهیه، پردازش و حفظ دست آوردهای شرکت‎های زیر مجموعه و انعکاس آن 
14. ایجاد روحیه ی خدمت گذاری بیشتر و آرمان خواهی وتحول خواهی درمیان کارکنان،سرپرستان، مدیران، مشتریان و متقاضیان جهت اهداف شرکت با استفاده از ابزارهای تبلیغات رسانه  ای .
15. مدیریت بازیابی و بازاریابی اطلاعات  بصورت مادر 
16. ایجاد پایگاه  اطلاعات داده‎ها و جمع آوری وانتخاب و ذخیره اطلاعات با محوریت مرکز 
17. اطلاعات اصلاح و بروز رسانی وکارآمد تر کردن اطلاعات واصله و پردازش آنها 
18. ارزیابی کیفیت اطلاعات شرکت‎ها به منظور تحول خواهی 
19. ایجاد ارتباطات مشترک با نهاد‎های دولتی 
20. مدیریت ارتباطات مشترک با نهادهای دولتی 
21. ایجاد شبکه مرکزی،ارتباط با مشتریان و مخاطبان 
22. تسهیل ارتباطات جمعی و تشکیل بانک اطلاعات ایده‎ها 
23. برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مشترک به منظور تزریق شادابی و پویای به نمایندگی‎های تحت پوشش
24. تشکیل گروههای فرهنگی، هنری واجتماعی مشترک و هم سو و حضور درعرصه‎های ملی و بین المللی 
25. و ...
 

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گروه بین المللی فرهنگ سازان سبز می باشد.